Email marketing megoldások, hogy segítsen vállalkozásának növekedni
Amikor vállalkozását szeretné értékesíteni, érdemes a leghatékonyabb módszerrel kezdenie a hírverést. Az e-mail marketing terveket nagy sikerrel próbálták ki számos vállalat felépítéséhez; íme néhány szilárd javaslat, hogy az Ön e-mail marketing kampánya hibátlan és sikeres legyen.
Ügyeljen arra, hogy termékének vagy vállalkozásának logója szerepeljen az e-mailben. Így az ügyfelek megismerik a logót, és összekapcsolják azt az Ön cégével. A legjobb, ha a logó olyan, ami megragadja az olvasó szemét, és könnyen megjegyzik.
Ha e-mailben küldi meg ügyfeleit, kiváló javaslat, hogy az alacsonyabb árakkal kövesse nyomon. Például egy olyan mondatot is belekapcsolhat az e-mailbe, amely azt mondja, hogy "Fogd meg". Ezen kívül az e-mail végén szerepelhetne egy olyan mondat, amely azt mondja: "Legyen tag, hogy alacsonyabb áraink legyenek a termékeinkre".
Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely azt mondja nekik, hogy ne halogassák a dolgot. Illesszen be a válaszra egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatná nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Folytassa az ösztönzők felajánlását az ügyfeleknek, miután feliratkoztak az e-mail listájára. Például adjon az ügyfeleknek 10 százalékos kedvezményt, ha egy hónapig az e-mail listáján maradnak. Ez megakadályozza, hogy az ügyfelek elveszítsék érdeklődésüket marketinganyagai iránt, és már néhány hírlevél után leiratkozzanak vagy töröljék az e-mailjeidet.
Legyen kitartó az e-mail marketingüzenetekkel. Egy érdeklődőnek akár húsz e-mailt is küldhet, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.
Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat építhessen a vállalatába és termékeibe, kerülje el, hogy az e-mailekből trükköket csináljon. Ne rontsa az arculatának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűs írás vagy az olyan szimbólumok, mint a dollárjelek. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.
Győződjön meg róla, hogy e-mailjei összhangban vannak az Ön által készített márkaépítéssel. Az e-maileknek tartalmazniuk kell a vállalati színeket, logókat és bármi mást, ami a vállalkozásodra jellemző. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük felismerni az e-mailjeit, amikor azok megérkeznek a postaládájukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Ahogy azonosítja az Önben bízó törzsvásárlói körét, nézze meg, hogy meg tudja-e szerezni a telefonszámokat és a fizikai címeket. Építse ki kapcsolatait azáltal, hogy a hűséges törzsközönségével folytatott kommunikációját kibővíti azáltal, hogy az e-mail mellett ezeken a médiumokon keresztül is felveszi velük a kapcsolatot.
Meséljen el egy történetet az e-mail marketingkampányával. Át kell gondolnia, hogyan ragadja meg az olvasók figyelmét. Hogyan lehetne jobban megragadni a figyelmüket, mint egy olyan történetet elmesélni, amely magában foglalja a sikert az Ön üzleti résében. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad arra, hogy új ügyfeleket szerezzen.
Ha az egyik vásárlója nem elégedett a termékeivel vagy szolgáltatásaival, küldhet egy nyomon követési e-mailt ennek a személynek, amelyben bocsánatot kér tőle. Az e-mailben elhelyezhet egy olyan linket, amelyre kattintva ez a személy a saját fülével hallgathatja meg a bocsánatkérést. A záró utóiratban tájékoztathatná őket arról, hogy a megadott linkre kattintva ingyenes mintát kaphatnak.
Kínáljon ösztönzőket. Az emberek esetleg vonakodhatnak beleegyezésüket adni az e-mailek fogadásához. Próbáljon meg valamilyen ösztönzőt felajánlani bónuszként azért, hogy Öntől e-maileket kapjanak. Ajánljon kuponokat vagy exkluzív promóciós kódokat. Győződjön meg róla, hogy ezekben az e-mailekben olyan tartalom van, amelyet érdemesnek és hasznosnak találnak.
Az e-mailek középpontjában a közönséged álljon, ne pedig te magad. Az ügyfeleid azok, akik a kampányodat sikeressé vagy sikertelenné teszik Légy nagyszerű forrás számukra, és próbálj meg mindent megtenni azért, hogy a visszajelzéseiket is beépítsd. Ez lehet közvélemény-kutatással, kommentekkel stb. Ha bevonod őket, az segíthet abban, hogy előnyös kapcsolatokat építs ki vállalkozásod jövője szempontjából.
Tegyen óvintézkedéseket annak elkerülése érdekében, hogy a főbb internetszolgáltatók spamként jelöljék meg az e-mailjeit. Sok internetszolgáltató szigorú biztonsági intézkedéseket alkalmaz a spamek kiszűrésére, mielőtt azok eljutnának az ügyfélhez. Ezek a spamszűrők meghatározott kritériumok alapján határozzák meg, hogy egy e-mail spam-e. Ha egy e-mail túl sok ilyen jelzést mutat, akkor spamnek minősül, és automatikusan törlődik. E kritériumok közé tartozik az olyan szavak használata, mint a "kedvezmény", "megtakarítás" és "ingyenes" az e-mail tárgysorában és tartalmában egyaránt. Bár nehéznek tűnhet ezeknek a szavaknak a kiküszöbölése, vannak kreatív módszerek, amelyekkel megragadhatja ügyfelei figyelmét, és e-mailben felhívhatja a figyelmüket az akcióira anélkül, hogy a spamszűrő riasztást indítana be. Jobb, ha egy e-mail ezen szavak nélkül jut el ügyfeleihez, mintha azt kockáztatná, hogy egyáltalán nem jut el az ügyfelekhez.
Az előfizetők iránti tiszteletnek kell lennie az e-mail marketing erőfeszítései sarokkövének. Ennek a tiszteletnek az egyik módja, hogy korlátozza a velük való kommunikáció gyakoriságát. Az ismeretség a megvetésen kívül rengeteg más negatív tulajdonságot is szül! Korlátozza magát havonta két-három e-mailre előfizetőnként. Ha gyakrabban kommunikál, azt kockáztatja, hogy elveszíti az olvasók érdeklődését, és háttérzajjá válik.
Használjon más kapcsolattartási módokat is az e-mailen kívül. Az e-mail rendkívül hatékony az üzletszerzésben, de sokkal többet is tehet. Kérd el a listádtól az otthoni címüket és a mobiltelefonszámukat is. Kérdezze meg őket, hogy szeretnének-e sms-t kapni. Különböző emberek különböző kapcsolattartási formákat kedvelnek, és ha ismeri a preferenciáikat, akkor azt használhatja, amelyik a legjobban fogadja őket.
Egy vállalat marketingterve valóban megalapozhatja vagy megtörheti a céget. Sokféleképpen lehet sikeresen marketingelni egy vállalatot, de egy erős e-mail marketingkampány elkészítése valóban az alapja lehet minden marketingtevékenységének. Az ebben a cikkben található információk felhasználásával megteremtheti a profit alapjait az elkövetkező évekre.
1. https://bit.ly/3ItfSEi
2. https://bit.ly/37FO2Ih
3. https://bit.ly/37NJWht
4. https://bit.ly/34VPKnU
5. https://bit.ly/3IskSJi
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.