Jó szilárd tanácsok a vállalkozás felépítésére!
Néha úgy tűnhet, mintha olyan keményen dolgozna egy vállalkozás felépítésén, csak azért, hogy egy szerencsétlen incidensből származó egyetlen szúrás tényleg mindent felborítson. Nehéz az üzleti hírnévmenedzsment arcába nézni, mert az üzleti valóság néha olyan kegyetlen lehet. Vegye figyelembe a következő tényeket arról, hogy mit tehet, hogy segítsen Önnek a vállalkozás hírnév menedzsmentjével kapcsolatban.
Soha ne veszítse el a hidegvérét az ügyfelekkel szemben a közösségi média fórumain. Még ha nem is ért egyet egy ügyféllel, ne támadja meg, és ne viselkedjen durván vele szemben. Próbáljon meg a lehető legjobban segíteni az ügyfélnek, és lépjen tovább. Mindig viselkedjen professzionálisan, mivel nem akar rossz hírnevet kelteni a vállalatának.
Mielőtt túl sok energiát fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, hogy mennyi szükséges, ha egyáltalán szükséges. Keresse meg vállalkozását a Google segítségével. Negatív eredmények jelennek meg? A vállalkozása által üzemeltetett weboldalak és blogok csak néhány találatnál jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy van munkája.
A közösségi médiaoldalakon való közzététel fontos vállalkozásának hírneve szempontjából. Legalább hetente többször kellene posztolnia ahhoz, hogy marketingkampányát hatékonyan tudja működtetni. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való posztolás túlterhelő, fontolja meg, hogy felkér egy asszisztenst, aki elkészíti a posztokat Ön helyett.
Ha közösségi médiaoldalakat használ, képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse az egyes posztok sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amely segít nyomon követni a vállalkozásával kapcsolatos említéseket. Ezek a programok arról is tájékoztatják Önt, ha egy felhasználó megosztja az Ön posztját barátaival és családtagjaival.
Személyes hírnevének vagy üzleti márkájának nyomon követése nagyon fontos az online hírnévkezelés szempontjából. Állítson be automatikus riasztásokat, hogy amikor az Ön neve felbukkan.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmasternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Próbáljon meg magára guglizni, hogy megnézze, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja arra, hogy jobbá tegye magát. Abban az esetben, ha ellentmondásokat észlel, tegyen meg mindent, hogy kijavítsa azokat. Nem szeretné, ha bármilyen téves információ ártana a hírnevének.
A blogok csodálatos módjai annak, hogy megerősítse online jelenlétét és növelje vállalata hírnevét. Mutasson be vendégbloggereket az iparágában, adjon tippeket termékei használatához és egyéb olyan információkat, amelyek segítenek ügyfeleinek. Az egyik legjobb stratégia az, ha más, az Ön termékeit és szolgáltatásait kiegészítő vállalkozásokat mutat be.
Próbáljon meg utánanézni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév kialakításában, a hírnév javításában vagy a hírnév fenntartásában. Ezek szakemberek. Figyelik az online tevékenységet az Ön számára, és segíthetnek a negatív hírnév elkerülésében és leküzdésében egyaránt.
Ahogy befejezte ezt a cikket, már azon kellett volna gondolkodnia, hogy mit kezdjen el azonnal tenni annak érdekében, hogy vállalkozása továbbra is zökkenőmentesen működjön. Nem akarja, hogy bármilyen bukkanó nehezítse meg a dolgát. Itt az ideje, hogy megtanulja, hogyan lehet a legjobb szakember, és hogyan kezelje megfelelően üzleti hírnevét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.