Hidd el, hogy elérheted a cikk marketinget, de ne feledd ezeket a módszereket!
A múlt számos munkalehetősége átadta helyét az automatizálásnak, de vannak olyan dolgok az életben, amelyeket a számítógépek egyszerűen nem tudnak jobban csinálni, mint az emberek. A tartalomírás az egyik ilyen dolog, és ezért a cikkmarketing olyan sok tudást igényel ahhoz, hogy helyesen tudd kivitelezni. Tudj meg többet erről az alábbiakban.
Mindig őszintének és megbízhatónak kell lenned. Sokan nem hajlandóak teljesen megbízni semmiben, amit az interneten olvasnak. Ha olyan termékeket reklámozol, amelyekben nem igazán hiszel, az olvasóid meg fogják tudni mondani, és negatívabb gondolataik lesznek arról, amit írsz.
Adj lehetőséget az olvasóidnak, hogy megoszthassák a tartalmaidat. Ha valakinek tetszik a tartalmad, és meg akarja osztani, akkor ezt mindenképpen engedélyezd. Minél több egyéni tartalommegosztásod van, annál jobban megjelenik az oldalad a keresőmotorok számára. A megosztás növelheti az olvasottságot is, mivel olyanok is láthatják a tartalmaidat, akik esetleg nem keresnének rád.
Adj hasznos információkat olvasóidnak. Mindenki szeretné azt hinni, hogy a cikked fontos információkat ad nekik. Ha ezt meg is tudod valósítani, vissza fognak térni.
Amikor cikkeket írsz egy cikkmarketing-stratégia részeként, győződj meg róla, hogy azok informatívak. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és a linkeléshez, mint ahhoz, hogy a potenciális vásárlók elolvassák a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelned, mint egy értékesítési ajánlatot vagy egy egyszeri lehetőséget arra, hogy elnyerd a vásárlók bizalmát.
Ahhoz, hogy cikkmarketing-tevékenységed friss maradjon, gyakran változtasd a cikkeid formátumát. Ne válj önelégültté, és ne tömd bele az új tartalmat újra és újra ugyanabba a képletbe. Használj tipplistákat, útmutatót, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tedd a cikkeidet. A változatos cikkformátumok nem csak az olvasók érdeklődését tartják meg, de így te is érdekesebbnek fogod találni a cikkeket.
Ha még csak most kezded, válassz csak egy cikkkönyvtárat, amellyel dolgozhatsz. Nézd át az egyes cikkkönyvtárak adatbázisát, hogy kiderítsd, melyik felel meg neked a legjobban, és dolgozz az ismerkedésen. Ha csak egy könyvtárat használsz, az segít megtanulni a dolgokat, mielőtt fejest ugranál a szakmába.
Ahogy egyre nagyobb magabiztosságra teszel szert a cikkmarketing folyamatában, tűzz ki egy reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás ütemére vonatkozóan. Nincs olyan szám, amit el kell érned. Mérlegeld a rendelkezésre álló idődet, az írói képességeidet és az egyéb kötelezettségeidet, hogy olyan cikkírási ütemtervben állapodj meg, amelyet a cikkek minőségének feláldozása nélkül tudsz tartani.
Cikkírás közben használd a saját stílusodat. Ha bátortalan vagy, a személyiséged átjön az írásodon, és bevonja az olvasókat. Használd a személyiségedet, hogy a cikk ragyogjon.
Ahhoz, hogy jobban kapcsolódj az olvasóidhoz egy cikkmarketing programban, összpontosítsd a cikkedet arra, hogy egy problémát oldj meg számukra. Ez átfogó célt és témát ad a cikkednek, és ezt az olvasók értékelni fogják. Egy problémamegoldó cikk nem csak az olvasókkal való kapcsolatodat fogja növelni, hanem finoman a termékeid vagy szolgáltatásaid megvásárlása felé tereli őket.
Amikor a következő cikked első vázlatát írod, ne aggódj a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk be nem fejeződik. A fogalmazás közepén ilyen részleteken izzadni nem hatékony és pazarló. Hagyd a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészülte utánra. Gyorsabban fogsz írni - és jobban is.
Ahogy elkezdesz többet megtudni a cikkmarketingről, elkerülhetetlenül látni fogod, hogy szilárd és működő tippek egyenkénti alkalmazásával ki tudod vésni a sikerhez vezető utat. Ahogy egy módszer elkezd működni, az aztán megnyitja az ajtót a taktikák egy másik fajtája előtt, amelyet alkalmazhatsz. Lassan haladj a dolgokkal, és használd ezeket a tippeket a sikered érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.