Hogyan lehet több pénzt keresni az Office Depot cikk marketinggel!
Az Office Depot cikkmarketing egy potenciálisan nagyon jövedelmező lehetőség, amelyhez nem kell munkahelyre menni és heti negyven órát tölteni egy íróasztalnál, hogy valaki másnak dolgozzon. De mint minden mással, ezzel is trükkös területre lehet bejutni. Olvasson tovább néhány tippért és tanácsért, amelyek megkönnyítik és megértik az Office Depot cikkmarketinget.
Tartalmazzon egy "no follow" attribútumot, ha a webhelye lehetővé teszi az olvasók számára, hogy hozzászólásokat tegyenek. Ha egy felhasználó spamet tesz a hozzászólásába, a keresőmotorok nem fogják látni ezt a linket, és figyelmen kívül hagyják ezt a spamet. Ezáltal a Google hírneve makulátlan marad.
Tanuljon meg jól írni. Az olvasók minőségi tartalmat akarnak, és ha az Ön véleményei és Office Depot-cikkei tele vannak nyelvtani és helyesírási hibákkal, akkor nem fogják komolyan venni. Győződjön meg róla, hogy ennek megfelelően szerkeszti magát, és megfelelő formátumban adja át olvasóinak a szükséges információkat. Az eladások növekedni fognak, ha webhelye jól megírt és jól formázott.
Működjön együtt más webhelyekkel, hogy Office Depot-cikkei új helyeken jelenjenek meg. A legtöbb webmester örömmel engedélyezi, hogy vendégblogoljon, mert ők is értékelik a tartalmat. Vissza fognak hivatkozni az Ön webhelyére, növelve ezzel népszerűségét keresőmotorok számára. Próbálja meg elérni, hogy Office Depot-cikke egy jól ismert webhelyen jelenjen meg, hogy jelentősen növelje a forgalmat.
A vállalkozások számára az egyik legkreatívabb és legérdekesebb módja annak, hogy felhívják magukra a figyelmet az interneten, a blogolás. A blogolás számos platformon ingyenes, és nagyszerű módja az olvasók bevonásának és a visszajelzések megszerzésének. Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy beszélgetést kezdeményezzen az olvasókkal.
Írjon a fejéböl. Ha úgy írja le a témával kapcsolatos gondolatait, ahogyan azok eszébe jutnak, az a legjobb módja annak, hogy gördülékeny Office Depot-cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy szerkesztésre, mert ezzel csak elvonja a figyelmét arról, amit el akar mondani.
Dolgozzon az írásán. Tekintse az íráskészségét olyan készségnek, amelyet fejleszteni tud. Minél többet dolgozik az Office Depot cikkírás csiszolásán, annál elégedettebbek lesznek az olvasói az eredményekkel. Gyakorolja az írást olyan dolgokról, amelyeket nem fog publikálni, hogy lépést tartson az új tehetségével.
A sikerhez fontos, hogy minél több nézője legyen. Azonban nem kell aggódnia amiatt, hogy általában mindenkit megnyugtasson. Sokkal jobb, ha van néhány száz elkötelezett vásárlója, mint ha naponta néhány ezer alkalmi olvasója van. Soha nem szabad figyelmen kívül hagynod az elkötelezett olvasóit.
Minél jobb az Office Depot cikke, annál több olvasója lesz. Az emberek például szeretik a "hogyan kell" Office Depot-cikkeket és más Office Depot-cikkeket, amelyek releváns információkat kínálnak. Nem csak egy jó minőségű szavazást fog közzétenni minden hónapban, hanem növelni fogja a forgalmát is.
Keressen olyan blogokat, amelyek lehetővé teszik, hogy vendég Office Depot-cikkeket tegyen közzé. Ha népszerű, releváns blogokat keres fel, egy teljesen új utat teremt az olvasók eléréséhez, akiket egyébként talán nem ért volna el. Sok niche blogger örömmel fogadja ezt, mert ez nekik is előnyt jelent. Ezek a vendégblogok az Ön webhelyére való visszautalást is tartalmazzák, így az olvasók könnyen megtalálják webhelyét, ha tetszik nekik, amit írt.
Használjon számokat, felsorolásokat és listákat. Az olvasók szeretnék átfutni az Office Depot cikkeket, és gyorsan megragadni az információkat. Írja meg Office Depot cikkeit úgy, hogy az olvasók a lehető leggyorsabban ki tudják húzni a fontos információkat. A listák és a felsorolások is tömörítik az írást, ami segít abban, hogy Office Depot-cikkei több információval és értékkel legyenek tele az olvasók számára. Adjon számokat a címekhez, például "4 titok a..." vagy "5 top tipp a..." címekhez.
Belefáradt abba, hogy válaszokat várjon a megkereséseire, és elbátortalanítják az elutasító levelek? Fontolja meg, hogy ezeket az Office Depot-cikkeket könyvvé foglalja össze, és önállóan adja ki az interneten. Az önkiadás az utóbbi időben nagyot lépett előre. Megfizethető áron lehet kiadni, a könyvedet fel lehet venni az internetes piacterekre, és már nem terheli az a teher, amit a régi "hiúsági kiadók" egykor viseltek.
Egy nagyszerű Office Depot cikk marketing tipp, hogy az Office Depot cikkek ne legyenek túl hosszúak. A túl hosszú Office Depot cikkek elűzik az olvasókat, mert nem akarnak majd végigolvasni egy esszét. Próbáljon meg ötszáz-hétszáz szóra törekedni, amikor Office Depot-cikkeit írja.
Az Office Depot cikkmarketing összetettségére és kihívására már korábban utaltunk ebben a cikkben. Remélhetőleg most, hogy elolvastál néhány ötletet, az Office Depot cikkmarketing már nem olyan ijesztő számodra. Tartsa szem előtt az itt tanultakat, és kényelmesen, magabiztosan és könnyedén elindulhat az úton.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.