Ragadjon meg egy darabot az online piacról ezzel a tanáccsal
Van egy terméke, amelyet az interneten szeretne értékesíteni. A barátainak és a családnak tetszik. Bizonyára több száz vásárlót talál az interneten keresgélők milliói között. Ön listázza a terméket. A visszajelzések lesújtóak. Mit kell tennie?
A vásárlói részvétel önkéntessé tétele olyan internetes marketingstratégia, amely elégedetté teheti a webhely látogatóit, és javíthatja a webhelyről alkotott véleményüket. A legtöbb webszörföző hevesen védi a személyes adatait - ahogy azt kell is -, és egy olyan weboldal, amely tiszteletben tartja a magánéletüket, úgy tűnik ki, mint amelyik törődik velük.
Az internetes marketing fontos része a webes jelenlét és láthatóság. Ma már nem elég egy jól megtervezett, kulcsszavakban gazdag weboldal. Szükség van a közösségi média jelenlétre, egy jó blogra és aktív fórumtagságra is. Az embereknek az Ön nevére és vállalkozására kell gondolniuk, amikor az Ön által forgalmazott termékekre gondolnak. Minél aktívabban népszerűsíti vállalkozását, annál jobban fognak emlékezni Önre.
Egy nagyszerű tipp az internetes marketinghez, ha együttműködik valakivel. Sokféle utat követhetünk az interneten, de egyedül csak ennyit tehetünk. Ha például filmkészítő, felveheti a kapcsolatot egy storyboard-művésszel. Ez csak egy példa az együttműködésre.
Az online kiskereskedelem esetében forgalmazza és népszerűsítse a visszaküldési politikáját. Sok internetező még mindig szorong az online vásárlással kapcsolatban. Felmerül bennük a kérdés, hogy mi történik, ha a termék vagy szolgáltatás valóban nem felel meg az igényeiknek. A visszaküldési politika népszerűsítése segít a potenciális vásárlóval szembeni bizalom kiépítésében. Ezzel tudják, hogy a potenciális vásárlói bűntudat többé nem része az egyenletnek.
Legyen honlapja! Talán ez tűnik a legkézenfekvőbb ötletnek a világon, de vannak olyan vállalkozások, amelyek anélkül próbálnak online piacot üzemeltetni, hogy valaha is létrehoztak volna egyet. Még ha csak üzletben árulja is a termékeit, az internetes marketing akkor a legsikeresebb, ha van weboldala. Ennek segítségével elmondhatja az embereknek, hogy mit árul a cégében, és elcsábíthatja őket arra, hogy személyesen is meglátogassák Önt.
Az internetes marketingstratégiáját vetesse papírra, mielőtt a tartalomkezelő rendszerekre vonatkozó vásárlási döntéseket meghozza. Minden tartalomkezelő rendszer kicsit másképp csinálja a dolgokat, mint a másik. Ha azelőtt választ egyet, mielőtt tudná, hogyan szeretné valójában értékesíteni internetes vállalkozását, rövidre zárhatja a sikeres marketingtevékenységét. Szánjon időt marketingterve megírására, majd döntsön.
A fő cél a weboldal megtervezésekor az, hogy a dolgok egyszerűek legyenek. A betűtípusok számát korlátozza 3-ra. Ugyanez vonatkozik az elsődleges színpalettára is. Ha a webhelye túl bonyolult vagy zsúfolt, az emberek el fognak fordulni tőle. Tartsa az összes fontos információt a kezdőlapon. Ha az embereknek túl sok linkre kell kattintaniuk, valószínűleg úgy döntenek, hogy máshol vásárolnak. Inkább a minőségre, mint a mennyiségre összpontosítson.
Legyen kettős feliratkozási mód az e-mail feliratkozók számára. Lehet, hogy ez ellenkezik az intuícióval, de ez megakadályozza, hogy az emberek véletlenül feliratkozzanak az e-mailjeidre, valamint hogy mások feliratkozzanak olyasmire, ami nem érdekli őket. Ez a megelőző intézkedés valójában megvédheti Önt a spam-törvényektől, mivel az illetőnek a személyes e-mailjeiből kellett rákattintania a feliratkozásra.
Egyesek úgy jellemzik az internetes piacokat, mint egy hatalmas szeméttelepet. Az E-Bay listáit végigpörgetve egyetérthetünk. Amire szüksége van, az egy olyan mód, hogy a termékének minősége átragyogjon. A digitális fényképed és egy jól megfogalmazott leírás jó kezdet. Lehet, hogy türelmesnek kell lenned, de a vevőid szájról szájra történő hirdetése a legjobb dolog.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.