Az internetes marketing meglehetősen nagy különbséget jelenthet ezekkel a tippekkel!
Sokan arról álmodoznak, hogy saját főnökévé váljanak és beállítsák saját munkaidejüket. Így végül az internet felé vonzódnak abban a reményben, hogy a következő nagy marketing guruvá válhatnak. Mielőtt bármilyen vállalkozás beindulna, tervre van szüksége. Olvassa el néhány nagyon fontos információt, mielőtt megkísérelné vállalkozását megnyitni.
Legyen a lehető legrészletesebb egy termék forgalmazásakor. Tanulmányok azt mutatják, hogy a lakosság nagy százalékának alapos magyarázatra van szüksége a megvásárolni kívánt termékek előnyeiről a meggyőzés érdekében. Ha az ügyfelek valóban hisznek a marketingben, akkor sokkal hajlandóbbak megvásárolni a terméket. A kutatók azt tapasztalták, hogy sokan megbíznak egy olyan weboldalon, amely több bekezdéssel rendelkezik egy termékről, egy nagyon tömör webhelyen keresztül.
Ha szeretné közzétenni online blogját, barátkozzon meg a legjobban rajongó webhelyek szerzőivel. Nem vicc! Vegye fel a kapcsolatot egy bloggal, amelyet szeret (és amely hasonló tartalmat tartalmaz, mint a sajátja). Vessen egy pillantást a blog minőségére, és ajánljon linkcserét. Linkcserében minden webhely egy kimenő linket tesz közzé a másik webhely releváns bejegyzéséhez. Ezzel a stratégiával mindannyian azonnal új, változatos látogatókat szereznek. Győzelem!
Amikor először kezdi el az internetes marketinget, általában könnyebb a figyelmét a kis mikrorésekre összpontosítani, ahelyett, hogy megpróbálja kezelni a nagyobb réseket. Például szinte lehetetlen lenne a keresőmotorokban jól besorolni egy olyan weboldallal, amely általában a fogyásról szól, mert a verseny annyira kiélezett. Ha azonban kisebb mikrorészekre bontja, például hogyan lehet fogyni egy esküvőre, akkor sokkal nagyobb esélye lesz arra, hogy elérje a célközönségét.
Ha ruházatot hirdet online, használjon tényleges modelleket vagy legalább egy próbabábut a tárgyak bemutatásához, ahelyett, hogy egyszerűen elkészítené a tárgy fényképét. Az online vásárlók számára az illeszkedést és a befejezést nagyon nehéz számszerűsíteni, főleg, hogy nem tudják kipróbálni a ruhát. A modellek vagy a próbabábu használata lehetővé teszi a néző számára, hogy lássa, hogyan lóg és illeszkedik a ruházat, ezáltal csökkentve az online vásárlás kockázatát.
Fejlesszen ki egy olyan stratégiát, amely arra összpontosít, hogy ne csak új ügyfeleket vonzzon, hanem megtartsa a már meglévő ügyfeleket is. Ajánljon fel ösztönzőket és okokat arra, hogy miért kellene jelenlegi ügyfeleinek veled maradnia, hogy maximalizálhassa általános nyereségét és mindenki boldog legyen. Ez hatékony módszer a láthatóság javítására mint szervezet.
Ha a közösségi médiát fogja használni vállalkozása webes jelenlétének bővítésére, feltétlenül értse meg a személyes és az üzleti profil közötti különbséget. Szeretné, ha üzleti profilja kreatív és érdekes lenne, de állítólag egy vállalkozásról szól. Ne adjon meg túl sok információt például magáról, mint a vállalkozás tulajdonosáról.
Ha webhelyének több oldala van, ellenőrizze, hogy melyik oldalt látogatja a legtöbb látogató. A kezdőlap nyilvánvalóan a legfontosabb, de ha a látogatók egy oldalt többet látogatnak meg, mint másokat, javítsa egy kicsit az oldalt azzal, hogy több funkciót és linket ad hozzá a webhely más oldalaira.
Használjon képkereséseket az online marketinghez, annak ellenére, hogy ez a marketing kevésbé használt módszere. Webhelye a normál szöveges találatok mellett találatokat kap a releváns képekért. Azok a felhasználók, akik egy bizonyos fényképet keresnek, a webhelyére kerülhetnek, és érdeklődhetnek az Ön által kínált termékek iránt. Ez a folyamat az első lépés a folyamatos kapcsolat kialakításában köztük és az Ön webhelye között.
A dolgok nem olyan nehézek, mint amilyennek a marketinggel tűnnek? Persze, ez egy kis időbe és rengeteg erőfeszítésbe fog kerülni, de amíg betart egy meghatározott tervet, és betartja az itt olvasott tanácsokat, addig egyáltalán nem tart sokáig, amíg igazi sikert tapasztal az üzleti életben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.